مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-14اقتصادي

8 هزار صندوق امانات جدید در شعب منتخب بانک گردشگری ایجاد شد 


بیش از 8000 صندوق امانات جدید شامل 800 صندوق بزرگ، 500 صندوق متوسط و 6700 صندوق کوچک در شعب منتخب بانک گردشگری در تهران و شهرستان ها ایجاد شده است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، صندوق های امانات بانک با هدف حفظ اسناد و دارایی های ارزشمند مشتریان از سال های گذشته در شعب منتخب بانک دایر شده و در خدمت مردم قرار گرفته است.

در مجموع تعداد صندوق های امانات این بانک حدود 13 هزار صندوق است که شامل بیش از 10 هزار و 500 صندوق کوچک، بیش از یک هزار و 200 صندوق متوسط و بیش از یک هزار و 200 صندوق بزرگ می شود.

در حال حاضر 11 شعبه منتخب بانک گردشگری در تهران و شهرستان ها، صندوق های امانات خود را به مشتریان و متقاضیان اجاره می دهند.

صندوق های امانات بانک گردشگری در شرایط امروز بهترین راه برای حفظ اسناد ارزشمند و سرمایه های مردم است.

 شرایط استفاده از صندوق امانات بانک گردشگری برای همه افراد یکسان و مدت اجاره این صندوق ها یک ساله است و تمدید آن منوط به موافقت بانک خواهد بود.

زمان استفاده از صندوق امانات بانک نیز فقط در ساعات اداری میسر است.

 از جمله مزایا و ویژگی های صندوق امانات بانک گردشگری می توان به قیمت مناسب برای ودیعه سالیانه و اجاره بهای ماهانه،  ابعاد مختلف صندوق ها متناسب با نیاز مشتریان،  امنیت خاطر از نگهداری مناسب و ایمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار صندوق امانات جدید در شعب منتخب بانک گردشگری ایجاد شد 

8 هزار صندوق امانات جدید در شعب منتخب بانک گردشگری ایجاد شد